Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
12
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

Akkuş Şeker Fasulyesi’nin Organik Üretilmesi İçin Eğitim Semineri Düzenlendi

 
 
Akkuş'ta, "Bitkisel Üretimin Altyapısının Geliştirilmesi ve Organik Fasulye Üretiminin Yaygınlaştırılması Projeleri" kapsamında eğitim semineri düzenlendi. 
 
Akkuş Öğretmenevi Konferans Salonu'nda düzenlenen eğitim seminerine, Vali Seddar Yavuz, Akkuş Kaymakam Vekili Ali Recai Yerlikaya, Akkuş Belediye Başkanı İsa Demirci, DOKAP Başkanı Ekrem Yüce, İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Kemal Yılmaz, Tarım Kredi Kooperatifi Samsun Bölge Birliği Müdürü Mustafa Doyurucuoğlu, Akkuş Ziraat Odası Başkanı Ahmet Kaya, Ordu Üniversitesi Akkuş Meslek Yüksekokulu öğretim üyeleri, muhtarlar ve Akkuşlu çiftçiler katıldı.
 
Vali Yavuz; “Çok Üretmeye, Çok Çalışmaya İhtiyacımız Var”
Düzenlenen eğitim semineri programında bir konuşma yapan Vali Seddar Yavuz, Türkiye’nin etrafındaki tehdit ve tehlikelere dikkat çekerek, “Ülkemiizn içinde bulunduğu tehditleri, fırsatları doğru değerlendiremezsek, doğru anlayamazsak, korkarım bu faaliyetlerin hiçbir anlamı olmaz. Her zamankinden daha çok birlik ve beraberliğe ihtiyacımız var. Birbirimizi sevmeye ihtiyacımız var. Çok üretmeye, çok çalışmaya ihtiyacımız var. Bu ülke zengin olmak zorunda. Bu ülke güçlü olmak zorunda. Aksi takdirde bu topraklarda barınamayız. Eğer caydırıcılığınız yüksek değilse, bilim ve teknoloji üretmiyorsanız, o zaman büyük bedeller ödemek zorunda kalırsınız. 1915’te Çanakkale’de ödediğimiz gibi, son 30 yıldır PKK belasıyla uğraştığımız gibi. O yüzden üniversitelerimizin, bilim adamlarımızın ve tüm bürokrasinin, herkesin  güzel çalışmalar gerçekleştirmesi, özellikle Ar-Ge çalışmalarına önem vermesi, üniversitelerde üretilen ilimin ve bilginin süratle sanayide, tarımda ve her sektörde uygulanabilir hale gelmesi gerekir. Teorik çalışmalar elbette kıymetli ve değerlidir. Ama teorik çalışmaların nihai hedefi o toplumda sonuç doğurmasıdır” dedi.
 
“Tarımdan Asla Vazgeçemeyiz, Vazgeçmemeliyiz”
İnsanların tarımla uğraşmak istemediğinden, kırsal kesimdeki nüfusun hızla azaldığını ifade eden Vali Yavuz, “Toplumun en büyük sorunlarından bir tanesi de, insanların süratle kırsal alanı terk ediyor olmasıdır. İnsanlar kırsalda yaşamak istemiyor. Tarımla uğraşmak istemiyor. İnsanlar asgari ücretle bir iş bulup, şehirlerde yaşamaya başlıyor. Dünya nüfusu 10 milyar olacak. Dünyadaki nüfusu besleyecek gıdayı kim sağlayacak. Gıda, yani beslenme, en stratejik alanlardan bir tanesidir. Biz hep teknoloji konuşuyoruz ama tarım çok daha önemli bir alan. O yüzden bu projeyi gerçekten çok önemsiyorum.  Tarımdan asla vazgeçemeyiz, vaçgeçmemeliyiz. Çünkü, Anadolu coğrafyası, bu bereketli topraklar, bu konuda en güçlü yerleşim yerlerinden biridir” diye konuştu. 
 
Akkuş Belediye Başkanı Demirci; “Organik Tarıma Geçildiğinde, Çiftçilerimizin Cebine Daha Fazla Para Girecektir”
Akkuş Belediye Başkanı İsa Demirci de programda yaptığı konuşmada, "Belediye Başkanı olarak göreve geldiğimiz günden bu yana insanlarımıza yol, su, altyapı hizmetlerinin dışında da görevimiz olduğu bilinciyle çalışıyoruz. İlçemizde belirli bölgede yetişen Akkuş Şeker Fasulyesinin tanıtım ve pazarlama sorunu yoktur. İlçemizde fasulye tarımını etkileyen büyük sorun, sulama sorunudur. Akarsularımızın derin vadilerden akması nedeniyle sulamada yeterince faydalanamıyoruz. Bunun için mutlaka sulama sorununu çözmemiz gerekiyor. Sorunun çözümü için de DSİ Genel Müdürlüğü, Tarım İl Müdürlüğü ve Akkuş Belediyesi olarak ortak bir çalışma başlattık. Peki sulama sorunu çözüldüğünde ne olacak? Üretim artar, nadas olayı ortadan kalkar, tarımda iklime bağlılık büyük oranda azalır, üretimde süreklilik sağlanır, daha önce fasulye tarımı yapılmayan arazilerde fasulye tarımı yapılmaya başlanır, tarım ürün çeşidi artar, üründe kalite ve randuman artar. Organik tarıma geçildiğinde çiftçilerimizin cebine daha fazla para girecektir. Sulama sorunu çözülür ve organik tarıma geçildiğinde bu ilçenin kaderi değişir. Çiftçi eğitimlerine önem vermeliyiz, çiftçilerimizi hibelerle, teşviklerle ve kredilerle desteklemeliyiz. Böylece köyden kente göç azalır" dedi.
 
DOKAP Başkanı Yüce; “Her Türlü Desteği Vermeye Hazırız”
Programda, DOKAP İdaresi hakkında bilgi veren DOKAP Başkanı Ekrem Yüce, “Bugün burada Akkuş Belediyesi, Akkuş Ziraat Odası Başkanlığı tarafından DOKAP Kalkınma İdaresi Başkanlığına teklif edilen ve Başkanlığımızın uygun görüşü ile 2017 yatırım programında uygulamasına karar verilen ‘Organik Fasulye Üretiminin Yaygınlaştırılması Projesi’ kapsamında gerçekleştirilecek eğitim semineri münasebetiyle bir araya gelmiş bulunuyoruz. Bu eğitim seminerinin hayırlı olmasını temenni ediyorum. Organik fasulye üretiminin Akkuş ilçemizde yaygınlaşmasını ve bunla ilgili DOKAP idaresi olarak her daim üreticimizin, çiftçimizin yanında olduğumuzu, her türlü desteğe hazır olduğumuzu ve sizin gayretlerinizin boşa çıkmaması için bize düşen ne varsa onu yapmaya hazır olduğumuzu buradan duyurmak istiyorum” şeklinde konuştu.
 
İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Yılmaz; “Akkuş Şeker Fasulyesinin Marka Değeri Var”
İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Kemal Yılmaz da programda bir konuşma yaparak, “Akkuş Şeker Fasulyesinin 2011 yılında tescil aldığı süreci başından itibaren takip ettik. Akkuş Ziraat Odası başkanımızın ve Akkuş Belediye başkanımızın bu süreçte çok ciddi katkıları, çalışmaları var.  2011 yılında 100 dekar civarında bir üretim alanı varken, bugün 1100 dekar civarında bir üretim alanına ulaştı. Akkuş şeker fasulyesinin şu an bir marka değeri var. Bu marka değeri Akkuş fasulyesinin pazar payını artıracak, pazarlamasının önündeki sıkıntılarda ortadan kaldırılmış olacak. Artık bize düşen, daha çok üretmektir. Bu fasulyeyi daha çok üreterek, buradaki üreticilerimizin daha çok gelir elde etmesini sağlamış olacağız. Şu anki üretim yapılan alanlarda sulama problemi olduğunu biliyoruz. Bu sorunu çözmek adına da belediye başkanımız ve ziraat odası başkanımızla birlikte çalışmalar yürütüyoruz” dedi.
 
Akkuş Ziraat Odası Başkanı Kaya; “Akkuş Şeker Fasulyesi, Erken Pişmesi ve Lezzetiyle Beğeni Toplamaktadır”
Akkuş Ziraat Odası Başkanı Ahmet Kaya da programda bir konuşma yaparak, “Akkuş şeker fasulyemizle ilgili coğrafi tescil çalışmalarını başlattık. Yöresel ürün çeşitliliği açısından zengin bir potansiyele sahip olan ülkemizde, son yıllarda hem üretici, hem de tüketici kesiminden coğrafi işaret kavramının önemi pek çok açıdan fark edilmeye başlanmış ve buna bağlı olarak coğrafi işaret başvuruları artmıştır. Biz de buna dayanarak Akkuş ilçemizin milli ürünü olan şeker fasulyemize coğrafi işaret tescili almak için 24.11.2009 tarihinden kolları sıvadık. Uzun ve meşakkatli çalışmalarımızın sonucu 20.05.2011 tarihinde Akkuş şeker fasulyesinin tescili yapıldı. Akkuş şeker fasulyesi, halkımız tarafından şeker fasulye olarak adlandırılan ürün, erken pişmesi ve lezzetiyle çok beğeni toplamaktadır” diye konuştu.
 
Konuşmaların ardından, Ordu Üniversitesi Ziraat Fakültesi öğretim görevlileri tarafından Akkuşlu üreticilere, çiftçilere organik fasulye üretim teknikleri, metotları hakkında eğitim verildi.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız