Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
21
Eylül2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

“Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı” Yapılacak

 
 
Türkiye’nin 2023 vizyonuna katkı sağlamak ve Ordu ilinin kalkınmasına yön verecek politikaları oluşturmak amacıyla; Ordu Valiliği öncülüğünde, Ordu Üniversitesi ve Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı (DOKA) işbirliğiyle “Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı” düzenlendi.
6-7 Eylül 2018 tarihlerinde, Ordu Üniversitesi Cumhuriyet Yerleşkesinde bulunan Tıp Fakültesi Morfoloji Binası Konferans Salonunda yapılacak “Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı”nda,  Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinden konularında uzman akademisyenler ile ilgili bakanlık ve bölge müdürlükleri yetkilileri de dâhil olmak üzere kamu, özel sektör ve STK temsilcileri ile birlikte yaklaşık 450 katılımcı bu çalıştayda fikirlerini sunacaktır.
Çalıştay kapsamında, daha önceden belirlenen 16 farklı sektör (Eğitim, Sağlık, İstihdam ve Çalışma Hayatı, Gençlik ve Spor, İmalat Sanayii, Kentsel Dönüşüm, Müteahhitlik ve Altyapı, Tarım ve Gıda, Enerji, Madencilik, Ulaştırma, Ticaret Hizmetleri, Kültür ve Turizm, Kırsal Kalkınma, Çevre-Toprak ve Su Kaynaklarının Yönetimi, Sosyal Hizmetler, Kamu Kurumları ve STK İşbirliği) için ilin mevcut durumundan yola çıkarak sorun alanları tespit edilecek, bu sorunların çözümleri için eylemler belirlenecek ve Ordu ilini 2023 yılına taşıyacak kalkınma hamlesinin yol haritası oluşturulacak.
“Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı”nın koordinatörlüğünü yürüten Ordu Vali Yardımcısı Ekrem Yaman’ın, Kalkınma Çalıştaylarının önemi ve Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı’nın neden düzenlendiği, Ordu’ya sağlayacağı faydalar, neleri kapsadığı konularında yaptığı bilgilendirme ise şöyle; 
İktisadî Hayatın İdaresinde Yeni Eğilimler ve Kent Ekonomilerinin Yükselişi Hakkında Bazı Görüşler
“Dünya üzerinde kalkınmış devletlerin çok uzun süre tatbik ettikleri klâsik kalkınma anlayışı ve modeli 21. asrın getirdiği değişim ve dönüşüm süreci ile birlikte artık terk edilmeye başlanmıştır. Bir ülkeyi alâkadar eden bütün konularda ülke başkentinin yani merkezin tek başına kaide koyucu ve karar alacak makam ve merci olduğu klâsik idare anlayışından mahallî seviyede öncelik ve karar mercilerinin de önem kazandığı yeni bir idare anlayışına geçilmiştir.
Genel olarak kalkınma, özel olarak mahallî kalkınma bugünden yarına kadar olup bitecek bir hadise değildir. Kalkınma, süreklilik arz eden ve devamlı tekâmül ettirilmesi gereken bir süreçtir. Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı, kendi alanında bir ilk olma özelliğine sahiptir. Bu çalıştayın başarıya ulaşması için vardığı sonuçlara göre ortaya koyduğu hedeflere ulaşılması maksadıyla istikrarlı bir biçimde görevli ve ilgili kamu kurum ve kuruluşları tarafından takip edilmesi, alınan kararların gereklerinin tek tek yerine getirilmesi gerekir.
Ordu 1. Kalkınma Çalıştayının Yaklaşımı Nedir?
Ülkemizde bugüne kadar uygulanan kalkınma hamleleri, mahallî otoriteleri asgarî seviyede dikkate alan, ülkede bütün şehirleri homojen tek tip olarak gören ve tek merkezden geliştirilen bir anlayışın ürünü olmuştur. Geleneksel bir yaklaşımla şehirlerin iktisadî kalkınmasına yönelik olarak vizyon, strateji ve proje çalışmaları daha ziyade merkezdeki bürokratlar eliyle tasarlanıp geliştirilmekte, mahallî seviyede bu yönde bir inisiyatif geliştirmek mümkün olamamaktaydı.
Bu çerçevede bu çalıştay aşağıda çerçevesi sunulan yeni bir anlayış ve yaklaşımla ele alınmayı gerektirmektedir. Bunlar ana hatlarıyla şu şekilde sıralanabilir:
1) Bu çalıştay, öncelikle Ordu’nun mevcut durumu ile ileride olması gereken yeri arasındaki boşluğu ve açığı tespit ederek bunu gidermeye yönelik bir girişim olarak görülmelidir. Bu çalıştayın tertiplenmesinden gaye, çok geniş bir katılım ile Ordu’nun mevcut potansiyelini yeniden tespitle onu harekete geçirecek hususları belirlemektir.
2) Bu çalıştayla ilde faaliyette bulunan tek tek işletmeyi veya ekonomik kuruluşları ele almak yerine bunların oluşturduğu ortak iş kollarını, sektörleri, ortak iş yapma kültürü ve girişimlerini teşvik ederek ve destekleyerek geniş ölçekli faydalar sağlamak öne çıkarılacaktır.
3) Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı mahallî seviyede bir inisiyatif hamlesidir. Bu çalıştayla demokratik meşruiyeti güçlü, mahallî ve bölgesel talebe dönüşmüş, şehir temsilcileri aracılığıyla dillendirilen ve bütünlüğü olan çözüm paketleri geliştirilecektir.
4) Hayat boyu öğrenme yaklaşımı çerçevesinde; insanı yetiştirmeye yönelik meslekî ve şahsî programları uygulamak, yükseköğretim kurumlarının bu yönde aktif ve katılımcı vatandaşlığı kıstas alan bir perspektifi dikkate almalarını sağlamak, sertifika, derece ve diploma programlarında mahallî ve bölge önceliklerinin kayda alınması ana hedeflerdendir.
Ordu 1. Kalkınma Çalıştayının Tertiplenmesinden Maksat Nedir?
Bu çalıştayın amacı, Ordu’nun iktisadî gelişmesine ve kalkınmasına temel teşkil edecek vizyon, strateji, hedef, proje ve faaliyetleri belirlemek ve bir an önce hayata geçirmektir. Günümüzde Türkiye’de ve dünyada iktisadî çalışmaların önemli bir kısmı şehirlerde gerçekleşmektedir. Dolayısıyla, ekonomik faaliyetlere merkezlik ve kaynaklık yapan bu en temel birimi esas alarak, her bir vilâyetin Türkiye’de ve dünyada hangi bakımlardan öne çıkmasının mümkün olabileceği, gelişmeye açık alanlarının neler olduğu, istihdam kapasitesinin nasıl arttırılabileceği bir stratejik bakış açısıyla ele alınmayı gerektirmektedir.
Bu doğrultuda, Ordu’nun kendine has şartlarını araştırmak ve bunları göz önüne alarak şehrin ekonomik gelişimine temel teşkil edecek yenilikçi fikirler geliştirmek, bu fikirleri projelendirmek, ilgili çevrelerin katılım ve katkısını sağlamak, bu projelere finansal destekler bulmak, projeleri hayata geçirmek ve sonuçlarından Ordu’da yaşayanların yaygın kullanımını sağlamak bu çalışmanın gerçekleştirmek istediği ana amaç olarak ifade edilebilir. Ordu’nun iktisadî mânâda bir sıçrama yapabilmesi, yeni girişimlere, stratejilere, yaklaşımlara ve projelere olan ihtiyacı gündeme getirmektedir.
Bu ihtiyacın karşılanması, bir yandan yeni fikir ve projeleri, diğer taraftan siyasî, idarî ve finans desteklerini mecburî kılmaktadır. Bunların gerçekleşmesi merkezin ve mahallî otoritenin birlikte ve geniş katılımlı bir süreç idaresini gerektirmektedir. Bu çalışma ile, merkez/mahallî otorite beraberliği çerçevesinde, Ordu’nun iktisadî geleceğine yönelik uzun vadeli vizyon ve stratejik perspektifleri, diğer yandan 5 yıllık uygulama planını (stratejik eksenler, amaçlar, hedefler, projeler ve faaliyetler) ortaya çıkarmak hedeflenmiştir.
Çalıştayların Tertiplenmesinden Genel Olarak Beklenen Maksatlar Nelerdir?
■ Katılımcı bir demokrasi kültürünün kazandırılması ve demokrasinin işletilmesi, Hükûmet, siyasî partiler ve bütün sivil toplum kurum ve kuruluşları arasında sağlıklı haberleşme ağının kurulması, STK’nın iktisadî ve politik süreçlere iştirakinin sağlanması, tenkit ve tekliflerinin parti politikalarına yansıtılması, siyasî partiler ile katılımcı kuruluşlar ve çevreler arasında sinerji oluşturulması, bölge ve illerin meselelerinin ve siyasî tekliflerin ilk elden ve birinci ağızdan öğrenilmesi, şehirlerin ekonomik fırsat alanlarının, yenilikçi ve rekabetçi kapasitelerinin tespiti ve geliştirilerek daha ileri merhalelere taşınması,
■ Vilâyetleri hakiki mânâda sosyo-ekonomik ve kültürel merkezler hâline dönüştürecek,
■ İlleri farklılıkları ve çeşitlilikleri göz ardı edilmeden ihtisaslaşmaya teşvik edecek,
■ Şehirlerin mevcut potansiyellerini açığa çıkaracak ve harekete geçirecek,
■ İllerin millî ve milletlerarası rekabet kapasitesinin inşasına yardımcı olacak,
■ Kent markaları ve ayrı ayrı şehir kimlikleri oluşturacak, yöreye has iktisadî vizyon, perspektif ve hedeflerini geliştirecek,
Sonuçların elde edilmesini sağlamaktır.
Ordu’da Mahallî İnisiyatif Hamlesinin Öncüleri Kimlerdir?
Ülkemizdeki merkez ve taşra devlet teşkilâtı yapılanması içinde mahallî inisiyatif hamlelerinin öncüleri; il milletvekilleri, valiler, üniversiteler, kaymakamlar, belediye başkanları, il genel meclisi başkanları, sanayi, ticaret, ziraat, esnaf odaları ve borsaların başkanları, esnaf ve sanatkârlar kooperatifleri başkanları, iş adamları derneklerinin başkanları, sendikaların il veya ilçe şube başkanları, tüketici dernekleri, kalkınma ajansları, KOSGEB il müdürlükleri, OSB ve küçük sanayi siteleri (KSS) idarecileri, ekonomi ile ilgili gençlik ve kadın derneklerinin ve platformlarının yöneticileri, özetle il, ilçe ve kasabalara vizyon kazandıracak olan bütün taraflardır.
Ordu 1. Kalkınma Çalıştayının Kalkınma Politikası Oluşturma Gündemi Hangi Hususları Kapsamına Almaktadır?
Ordu’nun iktisadî geleceğinin planlanması için ihtiyaç duyulan vizyon, strateji ve projelerin ortaya çıkarılabilmesi için genel olarak aşağıdaki hususlar ele alınacaktır:
■ Ordu’nun insan kaynağı,
■ Hayat standardı ve kalitesi,
■ Ekonomik gelişmişlik seviyesi ve mevcut potansiyeli,
■ İktisadî fırsat alanları,
■ Rekabetçi ve yenilikçi insanî ve iktisadî gücü,
■ Sektörler ve işkolları seviyesinde yatay ve dikey olarak kümeleme imkânları,
■ Yükseköğrenim ve meslekî eğitim imkânları.
Ordu 1. Kalkınma Çalıştayının Kalkınma Sürecinin İdaresine Katkıları Neler Olacaktır?
■ Ordu 1. Kalkınma Çalıştayı Ordu’nun kalkınma projeleri havuzunu oluşturacak ve millî ve milletlerarası ilgili çevrelere bu projeleri desteklemek için talepte bulunma fırsatı verecektir. 2017 yılı içinde Ordu 2023 Vizyon Hedefleri tespit edilmiş olup, Ordu’da görev yapan kamu kurum ve kuruluşlarının âmir ve temsilcileri eliyle belirlenen hedefler, kitap taslağı hâline getirilmiştir. Ordu 2023 Vizyon Hedefleri adını alacak olan bu kitap Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı (DOKA) tarafından basılacaktır.
■ Ordu’da mahallî seviyede karar alıcı merci ve makamların yaptıkları iş ve hizmetlerle ilgili olarak hesap verebilirliklerinin artması, performanslarının gözlenebilir, ölçülebilir ve karşılaştırılabilir hâle gelmesi için teknik bir zemin oluşturulacaktır. Özellikle Ordu’nun, Ankara’nın veya mahallî güçlü aktörlerin eliyle değil, kendi kendisine gündemini belirlemesi ve karar alıcıların bu gündemi takip etmesi için imkân oluşturulacaktır.
■ Ordu’nun karar alıcıları, siyasî ve iktisadî aktörler ve idarecilerin görüşleri, mahallinde Orduluların yararına gündem oluşturacaktır.”
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız