Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
7
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

Vali Balkanlıoğlu, “Uyuşturucuya Karşı Amansız Bir Mücadele Yürütüyoruz”

 
 
Uyuşturucu İle Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Vali İrfan Balkanlıoğlu Başkanlığında yapıldı.
 
Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, Vali İrfan Balkanlıoğlu, Vali Yardımcıları Ekrem Yaman, Ahmet Arık, İl Emniyet Müdürü Suat Çelik, İl Jandarma Komutanı Albay Sedat Sarıkaya, İl Sağlık Müdürü Dr.İsmet Kolomuç, Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op.Dr.Mithat Kıvrak, Halk Sağlığı Müdürü Dr.Çetin Gündoğdu, ilgili daire müdürleri ve kurul temsilcileri katıldı.
 
Uyuşturucuyla, aynı terörizmle mücadele gibi mücadele edilmesi gerektiğinin altını çizen Vali Balkanlıoğlu, Ordu’da uyuşturucu ile mücadele kapsamında yapılan çalışmalara değindi.
 
2016 yılında Ordu il genelinde 518 operasyon yapılarak 711 kişinin yakalandığını ve bunlardan 37’sinin tutuklandığını belirten Vali Balkanlıoğlu, çalışmaların 2017 yılı içerisinde de devam ettiğini dile getirdi. Vali Balkanlıoğlu şunları söyledi: “Bu yıl içerisinde 157 operasyon yapılmış ve işin tam can alıcı noktalarına temas edilmiş ki, il genelinde 43 kişi şuanda tutuklanmış. Ünye’de 36 kişi hakkında işlem yapıldı bunlardan 31’i tutuklandı. Dolayısıyla şebekeleri dağıtılmış oldu. Bu konuda vatandaşların uyarılmasının yanı sıra satıcılar konusunda da ihbar mekanizmaları çok önemli. Vatandaşın emniyetle, güvenlik güçleriyle işbirliği yapmalarında sayısız fayda var. Bölgemiz yağışlı ve bitkili yetiştirmeye uygun olduğu için bazen ağaçların arasında, orada burada esrar yetiştiriyorlar. Bazen jandarmalarımız devriye gezerken ya da vatandaşların ihbarıyla, çeşitli uyuşturucu maddeleri ele geçiriliyor ve imha ediliyor” dedi.
 
Uyuşturucu konusunda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatlarını hatırlatan Vali İrfan Balkanlıoğlu, uyuşturucunun ülke gençliğine ve ekonomisine ciddi zararlar verdiğini söyledi. Vali Balkanlıoğlu, “Sayın Cumhurbaşkanımız bizlerle yapmış olduğu toplantılarda, uyuşturucunun aynı terörle mücadele gibi önemli bir konu olduğunu bizlere iletiyor. Uyuşturucu, terörden daha tehlikeli bir unsur. Bir ülkeye yapılabilecek en büyük kötülük uyuşturucudur, çünkü ülkenin geleceğini hedef alarak karartıyor. Nesilleri yok ederek devre dışı bırakıyor. Anormal derecede ekonomik zararlar veriyor. Bu ülkenin gençlere ihtiyacı var. Bakınız, sağlık kuruluşları, çeşitli merkezler, akıl hastaneleri, psikiyatri servisleri uyuşturucu müptelaları ile dolu. Bu işin pençesine düşmek son derce kolay ama çıkmak neredeyse imkansız. Bir ülkeye yapılabilecek en büyük kötülük o ülkenin gençlerine uyuşturucuya müptela kılmaktır. Bu uluslararası bir sorun aslında.  Bir yerde bir sorun arsa aynı terör gibi, her yere bulaşıyor. Dünyanın bu istiladan kurtulması için işbirliği şart” diye konuştu.
 
Ordu’da uyuşturucu ile mücadelede daha çok gayret gösterilmesi gerektiğinin altını çizen Vali Balkanlıoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Bölgemizde gençlerimiz risk altında. Ortaokul çocuklarının ellerinde sigara görüyorum ve ben çok üzülüyorum. Uyuşturucuya geçişte, sigaranın çok önemli bir köprü olduğunu söylüyorlar. Uyuşturucu kullanamaya davet eden kişiler genelde sevimli tipler olduğunu görüyoruz. Bu konularda dikkat etmek lazım. Uyuşturucuyla ilgili velileri, aileleri, çocuklar bilinçlendirirken bunlara dışarıdan uyuşturucuyu temin eden kişiler de var. Bunun göz ardı edilmemesi gerekiyor. Bu kişiler çocukların uyuşturucuya müptela olması için bir çaba içerisindeler. Önce bir müşteri kitlesi oluşacak ki, talep oluşsun, o talebe uygun mal getirsinler. Talep olmadan buralarda pazarlamak zor. Bundan dolayı pahalı olan uyuşturucu maddeleri bile, müptela kitlesi oluşturmak için önce ücretsiz ya da az ücretlerle verip insanları alıştırıyorlar. Parası olmayanları da pazarlayıcı durumuna getirmek için bir takım tekliflerde bulunuyorlar. Bunu sadece Emniyet ve Jandarmanın işi olarak görmek son derece yanlış. Emniyet güçleri Suçluyla mücadele ediyor ama suçla mücadele etmek çok geniş bir kavram. Bundan dolayı sevil toplum örgütlerinin, okul aile birliklerinin, okul idarecilerinin, bütün sağlık kuruluşlarının, diyanetin, milli eğitimin ve bu konuda herkesin bu vatan için sorumlu hissetmesi lazım. Uyuşturucu madde sadece ve sadece uyuşturucu kullananlar ile onların ailelerini ilgilendiren bir sorun değil, herkesi ilgilendiriyor. Memleketimiz geleceği açısından herkesin birbiriyle iletişim ve işbirliği halinde bu illetle mücadele etmesi lazım. Her konuda duyarlı olmak ilgili ve bilgili olmak şart. Ordu’da rakamlar düşük, çok çok iyiyiz ama uyanık olmakta ve hiç olmaması için çabalamakta fayda var.”
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız