Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
15
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

Vali Yavuz, Altaş TV’nin “Ordu’yu Yönetenler” Programının Konuğu Oldu

 
Vali Seddar Yavuz, uydudan yayın yapan Altaş TV’nin “Ordu’yu Yönetenler” programının canlı yayın konuğu oldu.
 
Funda Altaş Şimşit’in sunduğu “Ordu’yu Yönetenler” programında, Ordu’da devam eden yatırımların son durumları, yürütülen sosyal proje ve hizmetler üzerinde önemli açıklamalarda bulundu.
 
“FETÖ İle Mücadelemizi Sürdürüyoruz”
 
FETÖ ile yapılan mücadelede gelinen nokta konusunda açıklamada bulunan Vali Seddar Yavuz, “15 Temmuz gecesi aslında darbe teşebbüsünü de aşan bir işgal girişimi ile karşı karşıya kaldık. 40 yıldır sinsice devletin en mahrem noktalarına kadar giren bu hainler, sahiplerine hizmet ettiler ve milletimize kastettiler. Böylesine hain bir yapıya karşı aziz milletimizin ve devletimizin, duyarsız kalması, merhamet göstermesi, acıması söz konusu olamaz. Bu bağlamda ilimizde önemli soruşturmalar açılmış ve sonuçları da alınmaya başlanmıştır. Bugün itibariyle, 3.736 kişi hakkında soruşturma açılmış, bunlardan 452’si tutuklanmıştır. 1.218’i adli kontrol şartı ile serbest bırakılmış ve 89 firari sanıkta halen aranmaktadır. 739 kişi hakkında takipsizlik kararı verilmiş ve 648 sanık hakkında da kamu davası açılmıştır. Bugüne kadar Ordu Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 163 mahkûmiyet kararı, 5 adette berat kararı verilmiştir. Halen 460 sanığın yargılaması devam etmektedir. Şu an için Cumhuriyet Başsavcılıklarımızda devam eden 2.052 soruşturma mevcuttur. Buradan da anlaşıldığı üzere, adli makamlarımız, güvenlik birimlerimiz bu konuda hassasiyetle görevlerini yapmaktadır. Dolayısıyla vatandaşlarımız şundan emin olsun ki, bu vatana, bu millete, bu bayrağa kasteden her kim varsa, adalet onların yakasına yapışacak ve hak ettikleri cezaya mutlaka çarptırılacaktır” dedi.
 
“Ordu Çevre Yolu’nun Birinci Etabının Süratle Açılmasını Can-ı Gönülden Arzu Ediyoruz” 
 
Ordu Çevre Yolu’nun birinci etabının, heyelan nedeniyle açılışının gecikmesi konusuna da değinen Vali Yavuz, “Ordu Çevre Yolu’nun toplam uzunluğu 21.4 km’dir. Ordu Çevre Yolu’nun 10.7 km’lik ilk etabını hizmete açmayı planlıyorduk. Ancak, projenin birinci etabında, 700 metre civarında heyelanlı bir alan var. Bu heyelanı önleyebilmek için toplam uzunluğu 65 kilometreyi bulan fore kazık çalışması yapıldı. Buna rağmen son dönemde yol güzergahının 500 metre yukarısında yeni bir hareketliliğin olduğuna dair tespitler yapıldı. Yaklaşık 20 gündür hareketlilikle ilgili ölçümler devam ediyor. Karayolları Genel Müdürlüğünce tüm veriler değerlendiriliyor. Yapılan fore kazıklara ne kadar baskı var?  Yeni fore kazık yapmadan yol inşaatına devam edebilir miyiz? diye çalışmalar yapılıyor. Bu ayın 12’sinde Ankara’dan gelecek teknik heyet Ordu’ya gelecek ve son bir değerlendirme yapmak suretiyle yapılacak imalata karar verilecek. 10.7 kilometre uzunluğundaki birinci etabın yarısı tünelden oluşuyor. Dolayısıyla bu işin ne kadar zor olduğunu hepimiz gördük. Gerçekten orada yapılan çalışmalar, olağanüstü çalışmalar.  Hükümetimiz, Ulaştırma Bakanlığımız, Karayolları Genel Müdürlüğümüz, hepimiz, bu yolun en az Ordulular kadar süratle açılmasını canı gönülden arzu ediyoruz” şeklinde konuştu. 
 
“Ordu, Şehir Hastanesi Yapımına Kilitlenmiş Durumda”  
 
Programda, Ordu Şehir Hastanesi çalışmalarına da değinen Vali Yavuz, “Ordu’daki Şehir Hastanesi’nin yapımında, uygun yer bulunamaması ve diğer sebeplerden dolayı bir gecikme söz konusu. Fakat, Ordu Şehir Hastanesiyle ilgili en son gündemde olan yerle ilgili bir mutabakat sağlanmış durumda. Ordu Şehir Hastanesi, 21. 02. 2018 tarih ve 2018/1 Yüksek Planlama Kurulu kararı ile kabul edildi ve Kalkınma Bakanlığı tarafından 2018 yılı yatırım planına alındı. Bu, en kısa zamanda tüm çalışmaların yapılarak, Şehir Hastanesinin yapılacağı anlamına geliyor. Ordu’yu sağlık alanında merkez haline getirecek bir yatırımdan bahsediyoruz. Dolayısıyla buradaki 1-2 yıllık gecikme elbette önemlidir. Ancak, önemli olan tesisin kazandırılmasıdır. Arazi ile ilgili her ne sorun var ise, Valiliğimiz tarafından süratle çözülecek. Daha sonra ihale aşamasına geçilecek. Şehrin tüm aktörleri bu projeyi çok önemsiyor. Dolayısıyla şehir bu konuda kilitlenmiş durumda. Bu yatırımın gerçekleştirilmesi konusunda herkes çok heyecanlı, çok istekli ve arzulu. İnşallah en kısa zamanda bu yatırım gerçekleştireceğiz” dedi.
 
“Karadeniz-Akdeniz Yolu Projesinde, Önemli Bir Noktaya Geldik”
 
Ordu’nun önemli projelerinden birisi olan Karadeniz-Akdeniz Yolu Projesinin son durumu hakkında açıklamada bulunan Vali Yavuz, “Karadeniz-Akdeniz Yolu Projesi, Osmanlı padişahlarının da hayallerini süsleyen önemli projelerden bir tanesidir. Bugün itibariyle çok önemli noktaya gelmiş durumda. Toplam uzunluğu 818 kilometre olan yolun, 100 kilometrelik kısmı ilimiz sınırları içinden geçiyor. Proje kapsamında, toplam uzunluğu 15.1 kilometreyi bulan 25 adet tünel var. Tamamıyla zor coğrafi ve arazi koşullarında bu yatırımı yapıyoruz. Ben de güzergahı gezdim. Yürütülen çalışmaları yerinde inceledi. 25 tünelin 22’si tamamen bitmiş durumda. 3 tünelde çalışmalar devam ediyor. Köprü ve viyadüklerin tamamı yapılmış.  Şu anda kazı çalışması ve betonlama çalışmaları devam ediyor. 2019 sonu itibariyle bu yolu kesinlikle hizmeti açma noktasında kararlılığımız var” diye konuştu.
 
“Bağımlılığı Önlemek İçin Sosyal Projeler Yürüteceğiz”
 
Çocukları, gençleri kötü alışkanlıklardan uzak tutmak ve bağımlılıkla etkin bir mücadele yürütmek için projeler geliştirildiğini ifade eden Vali Yavuz, “Gerçekten çağımızın en büyük sorunlarından bir tanesi bağımlılık. Uyuşturucu konusunda, evvelden ülkemiz transit bir ülke iken, artık hedef ülke konumuna gelmiştir. Dolayısıyla hedef olduğumuza göre, tedbirlerimizi de klasik yöntemlerin dışına çıkartarak, daha efektif, etkili tedbirler almamız gerekir. Bağımlılığa iten en önemli sebeplerden bir tanesi, sevgi ve şefkat açığıdır. Özellikle modern toplumlarda anne babanın çalışması, yoğun iş temposu gibi faktörler, bunun dışında parçalanmış aileler ve bir sürü çevresel faktörler, sosyal medya gibi birçok olumsuz mecradan çocuklarımız, gençlerimiz maalesef olumsuz etkileniyor. Çocuklarımızı, gençlerimizi korumak için ciddi sosyal çalışmalarımız var. Bu proje ile risk faktörlerini belirledik. Bununla ilgili olarak bütün rehberlik servislerimiz şu anda alan ve saha çalışmasını bitirdiler. Bugün itibariyle projenin son şeklini verdik. Yaklaşık 18 tane proje belirledik. Bu 18 projeyi gençlerimize ve çocuklarımıza uygulayacağız. Geniş katılımlı bir toplantı ile projenin lansmanını gerçekleştireceğiz. Diğer bir hususta, uyuşturucu tacirleriyle etkin bir mücadele yürütüyoruz. 2017 yılında 621 operasyon gerçekleştirdik. 891 şüpheli gözaltına alındı ve bunların 128’i adli makamlarca tutuklandı. 2018 yılında ise, 111 operasyon gerçekleştirildi. 139 şüpheli gözaltına alındı ve bunların 14’ü tutuklandı. 2017’nin tamamı ile 2018’in ilk üç ayında toplam 732 operasyon yapıldı. 1.030 şüpheli şahıs yakalandı ve bunların 142’si tutuklandı. Dolayısıyla bu çalışmaları çok önemsiyoruz” şeklinde konuştu. 
 
“Şehit ve Gazi Çocukları İle Yetimlerin Hayallerini Gerçekleştireceğiz”
 
Şehit ve gazi çocukları ile yetimlerin hayallerini, isteklerini gerçekleştirmek için çalışma başlattığını ifade eden Vali Yavuz, “Devletimizin bekası, milletimizin varlığı için şehit düşmüş, şehadete koşmuş kardeşlerimizin kutsal emanetleri olan çocukları var. Dolayısıyla elbette onlar şehadete koşarken, biz de onların çocuklarına koşmamız, onların ellerinden tutmamız, her şeyden önce bir insani görevdir, vazifedir, bir borçtur. Biz, çeşitli vesileler ile şehit ailelerimizle buluşuyoruz. Şu ana kadar Ordu sınırlarında yaşayıp da vali konağına gelmemiş, şehit annesi, şehit eşi kalmadı, şehit çocuğu kalmadı. Çok şükür hepsini misafir ettik, biz evlerine gittik. İstedik ki, bir farkındalık daha yaratalım ve şehitlerimizin çocuklarına diyelim ki, ‘babanızla hayal ettiğiniz bir şeyiniz var mı bizimle paylaşın. Biz elbette sizin babanız olamayız, onun yerini dolduramayız ama izin verin biz de bir görev ifa edelim.’  Bu görevi yerine getirirken de, ‘mutlu olmak istiyoruz, sizleri mutlu etmek istiyoruz. Bir vatan evladı olarak, bu ülkeye hizmet eden birisi olarak da sizlerin hizmetinizdeyiz’ demek istedik. Bunu açıkçası bir vazife olarak görüyorum. Şu ana kadar 333 şehit ve gazi ailesine, 92 şehit ve gazi çocuğuna ve nitekim 626 yetim çocuğa, toplamda 1.051 kişiye mektup gönderdik. Şu ana kadar mektuplarımıza cevaplar gelmeye devam ediyor. Çok duygulandığımız, gerçekten gözyaşlarımıza hakim olamadığımız mektuplar da alıyoruz” diye konuştu. 
 
“Bu Şehirde Makam ve Mevki İşgal Eden Herkes, Hizmetkârdır”
 
Gerçekleştirmiş olduğu ‘Halk Günü’ ve ‘Halkla Buluşma’ etkinliklerine değinen Vali Yavuz, “Devlet tanımı değişti. Devletten beklentiler değişti. Dolayısıyla vatandaş-birey tanımı değişti. Bu değişime herkesin ayak uydurması gerekir. Burada en önemli ve sihirli cümle, vatandaş memnuniyetidir. Eğer bizim yaptığımız hizmetlerden vatandaş memnunsa, biz görevimizi yapmış sayılırız. Bizim yaptığımız hizmetlerden vatandaş memnun değilse, biz başarılı değiliz. Ölçü bu. Dolayısıyla her gün bizimle görüşmek isteyenler ile randevu sistemiyle görüşüyoruz. Fakat bunun dışında da zaman zaman tüm kurum ve kuruluş müdürlerimizi bir araya getirmek suretiyle, vatandaşlarımızla buluşturuyoruz. Bunu valilikte halk günü olarak yapıyoruz. Öyle günler geliyor ki, 90 kişi ile görüştüğümüz halk buluşması söz konusu oluyor. Çeşitli mahalle buluşmaları gerçekleştirdik, burada asıl olan şey şu; emreden, buyuran devletten, hizmetkar devlete geçiş. Biz bu şehrin hizmetkârıyız. Bu şehirde makam, mevki işgal eden herkes hizmetkârdır. Efendi gibi davranmak, bu yeni paradigmayı anlamamak demektir. Dolayısıyla bu şehirde hizmet yapan valisinden, hizmetlisine kadar kamu görevi gören herkes, bu şehrin hizmetkârıdır. Dolayısıyla bizim halkın ayağına gitmemizin yegane sebebi budur” dedi.
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız