Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
20
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

Vali Yavuz, Kabataş İlçesinde Meydana Gelen Heyelanı Yerinde İnceledi

 
Vali Seddar Yavuz, Kabataş ilçemize bağlı Şifasuyu mahallesi Gülbahçe Küme Evleri mevkiinde meydana gelen heyelan nedeniyle yerinde incelemelerde bulundu.
 
Beraberinde, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Engin Tekintaş, İl Çevre ve Şehircilik Müdürü Hüseyin Öztürk, İl Afet ve Acil Durum Müdürü Osman Işık, OBB Genel Sekreter Suat Olğun, Ulaşım Dairesi Başkanı Abdulkadir Hatipoğlu ile birlikte heyelan olayının meydana geldiği Kabataş ilçesi Şifasuyu mahallesi Gülbahçe Küme Evleri mevkiine giden Vali Seddar Yavuz, burada Kabataş Kaymakamı Muhammet Fatih Demirel, Kabataş Belediye Başkanı Yakup Yılmaz’dan yaşanan heyelan olayı hakkında bilgi aldı.
 
Heyelan olayını yerinde inceleyen ve ilgili kurumların teknik personellerinden bilgi alan Vali Seddar Yavuz, daha sonra Kabataş Kaymakamlığına geçerek, ilgili kurum yöneticilerinin ve teknik heyetin katılımıyla yapılacak çalışmaları belirlemek üzere bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.  
 
Kabataş Kaymakamlığı toplantı salonunda gerçekleştirilen değerlendirme toplantısının başlangıcında bir konuşma Vali Seddar Yavuz, “Heyelan mahallinde yapmış olduğumuz inceleme sonucu, görüşlerimizi ve önerilerimizi hemen hemen oluşturduğumuzu düşünüyorum. Hafta sonunda buraya gelip, mesai harcamanız ve emek vermeniz vesilesiyle hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Malum olduğu üzere devletimizin yönetim anlayışı, değişiyor ve dönüşüyor. Artık mesai kavramıyla vatandaşlarımızın sorunlarının çözülebileceği anlayışı, artık geçmişte kalmış bir anlayıştır. Dolayısıyla 16 yıllık hizmet serüveni, doğrusunu isterseniz beklentiyi yükseltmiş, her an, her dakika vatandaşımızın yanında olma mecburiyetini de ortaya koymuştur. Kamu görevlilerinin, kamuda hizmet verenlerin bu anlayışı içselleştirmiş olması da doğru bir yöntemdir. Hepinizin bildiği gibi işbirliği ve koordinasyon, devletteki olmazsa olmaz en önemli husustur. Anayasamıza göre, idare, kuruluş ve görevleri bir bütündür. Dolayısıyla idarenin tüm unsurlarının, gerek merkezi Hükümetin, gerek mahalli idarelerin ve gerekse diğer kurum ve kuruluşların işbirliği ve eşgüdüm içinde çalışması, koordinasyon içinde hareket etmesi, devlet olmanın gereğidir. Bugün de bunun güzel bir örneğini vermiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Her zaman da beklentimiz bu işbirliğinin, bu koordinasyonun en üst seviyede gerçekleşmiş olmasıdır” dedi.
 
Heyelana maruz kalan bölgenin 2012 yılında Bakanlar Kurulu’nca Afete Maruz Bölge ilan edildiğini ifade eden Vali Yavuz, “Yaptığımız incelemelerden; yeraltı sularının zemini kaydırdığı, daha öncede burada çeşitli heyelanların olduğu, 2012 yılında buranın afete maruz bölge olarak ilan edildiği anlaşılıyor. Dolayısıyla önümüzdeki süreçte de burada heyelan hareketliliğinin devam edeceği konusunda fikir birlikteliği mevcut. AFAD Başkanlığından Pazartesi günü bir ekip gelecek ve arazide bir çalışma yapacak. Netice itibariyle güzel bir işbirliğiyle buradaki vatandaşlarımızın sorunlarını çözmüş olacağız. Gerek AFAD, gerek Büyükşehir Belediyemiz, YİKOB ve Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü teknik ekipleri, yapılacak çalışmalar konusunda görüş ve önerilerini oluşturmuş olacak. Ve ortak bir rapor hazırlanacak. Tüm detaylarıyla birlikte hazırlanacak bu raporu, Pazartesi günü sizden almak istiyorum. Bir kez daha hem Büyükşehir Belediye Başkanımıza, kıymetli ekibine ve buradaki tüm kurum ve kuruluşlara, kıymetli Kaymakamımıza, Belediye Başkanımıza da çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
 
Vali Yavuz, heyelanlı bölgede can ve mal emniyetinin sağlanması ve risk altında olan yerlerin boşaltılması konusunda da Kabataş Kaymakamı Muhammet Fatih Demirel’e talimat verdi.  
 
Yapılan değerlendirme toplantısında görüş ve düşüncelerini ifade eden Ordu Büyükşehir Engin Tekintaş da yaptığı konuşmada, “Sayın Valimiz sayesinde heyelana maruz kalan bölgeyi gezip, görme imkanımız oldu. Yapılan inceleme sonucu düzenlenecek raporlar, işin neticesini ortaya çıkaracaktır. Bugün kendi gözümüzle gördüğümüz tablodan elde ettiğimiz netice, öncelikle hem sel suyunu, hem de heyelanın geldiği bölgedeki sıvılaşmış alanın problemsiz bir şekilde ırmağa inmesini sağlayacak çözümü üretmemiz gerektiğidir. Hangi yöntemle bu sıkıntıyı çözeceğimize çalışacağız. İnşallah buradaki sıkıntıyı bertaraf edeceğiz. AFAD’ın yapacağı teknik çalışma bizim için çok önemli. Ancak, acil olarak mevcut yolları açık tutmanın gayretini göstereceğiz. İçmesuyu sorunuyla ilgili kısmını da OSKİ tarafından hızlı bir şekilde çözülecek. En temel sıkıntı ulaşımın sağlanmasıdır. AFAD’ın da desteği ile hızlı bir şekilde hem drenaj, ham altyapı çalışmalarına başlayacağı. Yapılacak çalışmalarda yörede yaşayan vatandaşlarımızın da fedakarlıkta bulunması lazım” dedi.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız