Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
T.C. ORDU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Milletvekillerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Vali Yardımcıları Görev Bölümü Mevzuat
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Komisyonu Etik Komisyonu İnsan Hakları Yatırım Programları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basında Ordu Duyurular İlan Portalı Basın Açıklamaları Belgeseller Nöbetçi Eczaneler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
6
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan DURMUŞ
        • Hacı Mehmet KARA
        • Turgay ERGİN
        • Burak KESER
      • Kaymakamlar
        • Akkuş Kaymakamı
        • Altınordu Kaymakamı
        • Aybastı Kaymakamı
        • Çamaş Kaymakamı
        • Çatalpınar Kaymakamı
        • Çaybaşı Kaymakamı
        • Fatsa Kaymakamı
        • Gölköy Kaymakamı
        • Gülyalı Kaymakamı
        • Gürgentepe Kaymakamı
        • İkizce Kaymakamı
        • Kabadüz Kaymakamı
        • Kabataş Kaymakamı
        • Korgan Kaymakamı
        • Kumru Kaymakamı
        • Mesudiye Kaymakamı
        • Perşembe Kaymakamı
        • Ulubey Kaymakamı
        • Ünye Kaymakamı
    • Milletvekillerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkileri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Atatürk Orduda
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Ordunun Tarihçesi
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
    • Mevzuat
      • Genelgeler
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
  • ORDU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Defterdarlık
      • Gümrük Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • İl Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Ticaret Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Etik Komisyonu
      • Etik Komisyonu
      • Etik İlkeler
      • Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
      • Etik Mevzuatı
      • Faaliyetler
      • Etkinlikler
    • İnsan Hakları
    • Yatırım Programları
      • Ordu İli 2024 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2023 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2022 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2021 Yılı Yatırım Programı
      • Ordu İli 2020 Yılı Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basında Ordu
      • Video Haberler
      • Gazetelerde Ordu
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • Basın Açıklamaları
    • Belgeseller
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

Vali Yavuz, Ordu Çevre Yolu’nda İncelemede Bulundu

Karadeniz'in sarp ve geçit vermeyen dağlarından geçen ve toplam uzunluğu 21,4 kilometre olan Ordu Çevre Yolu'nun 10,7 kilometrelik birinci etabının yüzde 95'lik bölümü tamamlandı. 
 
Vali Sedar Yavuz, Karayolları Samsun 7. Bölge Müdürü Kenan Keskin ve yüklenici firma yetkilileri ile yapımı devam eden Ordu Çevre Yolu'nda incelemelerde bulundu. 
 
Ordu Çevre Yolu güzergahının belli noktalarında duran ve incelemelerde bulunan Vali Seddar Yavuz, çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. 
 
Öceli Tüneli çıkışı ile Öceli-1 Viyadüğü arasındaki kesimde bir süredir yaşanan heyelan bölgesinde de incelemelerde bulunan Vali Seddar Yavuz, burada basın mensuplarına açıklamada bulundu.
 
“500 Metrelik Heyelan Bölgesine Toplam Uzunluğu 65 Km’yi Bulan Beton Kazık Yapıldı”
 
Heyelanı engellemek için toplam 65 km uzunluğunu bulan beton kazık yapıldığını ifade eden Vali Yavuz,  ”Ordu Çevre Yolu’nun birinci etabında, heyelan olan ve yolun açılmasını geciktiren bölgedeyiz. Teknik elemanlarımızla birlikte bir inceleme yapıyoruz. Heyelanı engellemek için toplam 65 km boyunda yapılmış beton kazıklar var. Valiliğimiz, Bölge Müdürlüğümüz, Karayolları Genel Müdürlüğümüz, Bakanlığımız en kısa sürede bu yolun açılmasını istiyor ve en az Ordulular kadar hepimiz istiyoruz” diye konuştu.
 
Vali Yavuz, ”Heyelan olan bölgeyi basın mensubu arkadaşlarımız da yakından görsün istedik ve bugün birlikte buraya geldik. Kamuoyunun bilgilendirilmesi bakımından bunda fayda görüyorum. Heyelan vesilesiyle ciddi bir ekonomik kayıp da söz konusu. Tabi ki, hizmete kayıp olarak bakmıyoruz ama maliyeti artırıcı bir unsur. Maliyetle ilgili bir sıkıntımız yok. Sadece burada heyelan vesilesiyle yapmış olduğumuz hizmetlerde bir gecikme söz konusu. Yapılması gereken ne varsa hepsi yapılacaktır” şeklinde konuştu.
 
Şantiyede Brifing Aldı
 
Vali Seddar Yavuz, Ordu Çevre Yolu’nda yaptığı incelemenin ardından, yüklenici firmanın Eskipazar Mahallesinde bulunan şantiye binasına giderek, yüklenici firma yetkililerinden Ordu Çevre Yolu Projesi’nde gelinen son durum hakkında brifing aldı. 
 
Brifingin ardından basın mensuplarına açıklamada bulunan Vali Seddar Yavuz, “Karayolları Bölge Müdürümüz, ekibi ve yüklenici firma yetkilileri ile birlikte Ordu Çevre Yolu’nu gezdik. Yapılan yatırımı bizatihi yerinde inceledik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan liderliğindeki Türkiye’nin gücünü, kudretini görme fırsatımız oldu. Bu vesile ile Sayın Cumhurbaşkanımıza minnet ve şükran duygularımızı ifade etmek istiyorum. Orduluların heyecanla beklediği haberi biliyorum. Biran önce çevreyolu açılsın, trafik rahatlasın istiyorlar. Biz de bunu canı gönülden arzu ediyoruz. Ancak, çok kısa 500 metrelik bir bölümde yoğun bir mücadele devam ediyor. Bir kaç kez heyelan oldu ve 65 km civarında bir beton kazık çalışması yapıldı. Teknik arkadaşların, arazinin üst kesimlerinde de bir hareketlilik olduğu yönünde tespitleri bulunuyor. Bu hareketlilikle ilgili olarak, teknik ekiplerimiz bir değerlendirme çalışması gerçekleştirecekler. Bu çalışma neticesinde ne yapılması gerektiğine karar verilecek. Onun için de uzman ekipler istişare edecek, hesaplamalarını yapacak ve buna göre yeni bir yol haritası belirlenecek. İlave herhangi bir şey gerektirmeksizin, çalışmalara devam etme fırsatımız olabileceği gibi, yolda çalışmaların bir müddet daha gecikmesi söz konusu olabilir” dedi.
 
“Ordu Çevre Yolu’nun Bugün İtibariyle Maliyeti 1.6 Milyar TL’yi Bulmaktadır”
 
Ordu Çevre Yolu’nun 1.6 Milyar TL’yi bulan bir maliyeti olduğunu dile getiren Vali Yavuz, “Yaklaşık 21.7 km’lik Ordu Çevre Yolu’nun yarısını tünel ve viyadüklere geçiyoruz. Bu maliyeti arttıran bir unsur. Ordu’nun öncellikle jeolojik yapısı nedeniyle heyelanlara çok müsait. Hizmet ve yatırımların da gecikmesine sebep oluyor. Ordu Çevre Yolu’nun, bugün itibariyle 1 milyar 600 milyon civarında bir maliyeti söz konusu olacak. Dolayısıyla fevkalade bir yatırımdan, önemli bir maliyetten bahsediyoruz. Türkiye Cumhuriyeti Devleti son 15 yılda büyük bir ekonomik kalkınmayı gerçekleştirmiştir. Bu ekonomik kalkınma vesilesi ile de böylesine devasa projeleri hayata geçirebilir bir noktaya kavuşmuştur. Bu da bizim en büyük mutluluğumuz, sevincimizdir” şeklinde konuştu.
 
“Hemşerilerimiz Müsterih Olsunlar”
 
Vali Yavuz, ”Zorlu şartlarda bu hizmetin yürütüldüğünün görülmesi, bir bakımdan önemli. Hemşerilerimiz müsterih olsunlar. Bu konuyu en kısa zamanda çözmek için büyük bir çaba ve gayret sarf ediliyor. Ümit ederim ki, yatırımımızın kısa sürede hizmete açılmasını engelleyecek bir hesaplama çıkmaz da bizde bunu kamuoyu ile en kısa zamanda paylaşırız” diyerek, konuşmasını tamamladı.
 
Ordu Çevre Yolu’nun, Perşembe Kavşağı'ndan başlayan ve Terzili Mahallesi sınırları içerisinden geçerek sahil yoluna bağlanacak olan birinci etapta toplam uzunluğu 6,5 kilometre olan 3 adet çift tüp tünel, uzunluğu 44 metre olan bir köprü, uzunluğu 2,5 kilometre olan 5 adet çift köprü, 2 tanesi köprülü olmak üzere 6 adet kavşak bulunuyor. Projenin birinci etabı için şu ana kadar yaklaşık 1 milyar lira harcandı.
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kurumsal E-posta
  • e-Dilekçe
  • Bilgi Edinme
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No:336 Altınordu/Ordu
Telefon: +90 452 223 14 44 Belgegeçer : +90 452 223 14 40
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız